Speel-speel

Sal ek dit noem?  Ek is nog nie klaar met Silbersteins.  Ek hoop nie ek maak ‘n gewoonte daarvan om die boeke 2/3-es deur te lees en dan te los nie …

Het ‘n ander leemte gevul – speel.  Het ‘n paar fotos so bietjie ge-edit:

My gunsteling:

En ou dronkie:

This entry was posted in Algemeen. Bookmark the permalink.

2 Responses to Speel-speel

  1. rialette says:

    Dit lyk regtig goed. Ek hou van hoe jy mense uit-edit deur ‘n ander foto bo-oor te plak… Het vir Tannie Mari daai foto’s van NBeteshda (?spelling?) gewys voor sy soontoe is en sy was baie beindruk.

  2. cornelle says:

    Ja, kon nou nie help dat daar karakters in die Kersfeessage verlore gaan in my collage nie …

Leave a Reply

