“aan die kant van die eier”

Hierdie toespraak is amazing! Love his idea of what novels / novelists are all about, why we tell stories. Why we should be on the side of the egg / the soul, why we should always question the system.

Het Alta gedwing om sci-fi movies saam met my te kyk die naweek: Terminator 2 (ek’s jammer, dit bly die BESTE!) en 15+ jaar later met dieselfde temas – I am legend. Very satisfying – and note the fight against the “system”!

This entry was posted in Port Elizabeth. Bookmark the permalink.

2 Responses to “aan die kant van die eier”

  1. cornelle says:

    Ek wens ek kon so elegant praat / skryf. Ek wonder soms of baie mense nie net die ‘system’ aanvaar nie en, as jy buite die ‘system’ wil bly, hulle jou veroordeel. Dit voel vir my soms asof almal profess om die vulnerable te wil beskerm, maar deur ‘n ooreenkoms tussen massas om dit op ‘n sekere manier te doen, dit juis nie regkry nie. Re: flieks – ek’t I am legend op DVD en het nog nie die guts gehad om dit te kyk nie. Help my met een goeie rede… 🙂

  2. rialette says:

    Goeie redes om I am legend te kyk:
    1. Will Smith is hot, selfs al praat hy met winkelpoppe.
    2. Daar’s ‘n cool honde-akteur in.
    3. Nice klankbaan met Bob Marley: Don’t worry – about a thing – every little thing’s gonna be ooorrrraaaittt…
    4. Dis scary – in obvious and less obvious ways.
    5. Die images van New York is wicked – the irony could have been too much but I think it was nicely handled.
    6. I love the ending – not tooo soppy, but not to bleak.
    7. Shrek is in it too!
    8. Will Smith is hot.

Leave a Reply

