Blomme

blom1

Bos vars blomme van my registerklas vir my verjaarsdag – het amper 3 weke gehou!

blom2

Beautiful geskenk van Colette vir my verjaarsdag – blom nog steeds en hoop ek kan dit suksesvol uitplant later…

blom3

Lente is hier en daai pak bolle wat ek van die kleintjies in Framesbyplein gekoop het (laerskool fondsinsameling) het met mening opgekom.

blom4Wit freesias was eerste.

blom5Die jasmyn en ander bolle teen die warm muur was volgende.

blom6Weet nie wat hierdie genoem word nie…

blom7Ook hierdie se naam is ‘n misterie…

blom8maar die kleure en kombinasies is beautiful.

blom9

This entry was posted in Port Elizabeth. Bookmark the permalink.

One Response to Blomme

  1. cornelle says:

    Jou tuin lyk aanloklik, soos altyd. Maar ek gaan nie jaloers wees nie (ons hele grasperk is nog toe onder die rooi grond, alhoewel die gras veg om deur te kom en baie groen is), want Woensdagaand oor ‘n week gaan ek hopelik in juiste tuin sit met ‘n glasie wyn of ‘n G&T.

Leave a Reply

