Vrydagaand

Het te lekker gekuier gisteraand. Wilmarie, Lambertus en Karlien was my proefpersone vir ‘n paar disse wat ek oorweeg vir Nuwejaar. Het nooit foto’s geneem van die vis-dis nie (blameer die wyn), maar dit was heerlik – gekrummel in ‘n mengsel van broodkrummels, suurlemoenskil en klapper, saaam met ‘n suurlemoen en caper mayo. Hier is ‘n paar foto’s van die aand:

Dan moet ek ook net bietjie brag met my rose, maar ek weet nie hoe om aparte galleries in WordPress in te sit nie. Is ook nie besonder lus om te sit en sukkel om dit reg te kry nie, derhalwe sal ek ‘n aparte post daarvoor maak.

This entry was posted in Bloemfontein. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

