Sunday evening blues

Aaarrggh… was such a nice long weekend! Don’t feel like going to school tomorrow. 😦 Did have some fun including starting to catch up on my reading:

Het Marita van der Vyver se nuutste boek uiteindelik gelees. Een van die min Afrikaanse skrywers wat ek lees en geniet…

En een van die shows wat ons by die Vryfees gaan kyk in die vakansie (!!!!) is op die boek gebaseer. Sien uit daarna om te sien hoe dit verwerk is vir die verhoog.

En nou besig met ‘n gunsteling reeks:

Hoera vir die skoolvakansie wanneer ek BAIE gaan lees!

This entry was posted in Port Elizabeth. Bookmark the permalink.

One Response to Sunday evening blues

  1. cornelle says:

    Ek sien ook uit na Koue Kos se verwerking. Elsabe Zietsman speel die hoofrol – dink dis dalk ‘n een-vrou stuk, maar is seker sy sal voldoen aan my verwagtings.

Leave a Reply

