Happy holiday

Here are some things that made me happy these last few days:
Coffee and donuts

Can’t resist a good deal…

Yummy cheese

My own iPhone!!!!!!!!

Gift from Adri – handmade!

A snug little winter jacket for my phoneHappiness is in the details

This entry was posted in Port Elizabeth. Bookmark the permalink.

One Response to Happy holiday

  1. cornelle says:

    In the details, indeedy. Ek love die Fairview label (daar is ‘n wyn of twee van Fairview wat ek in die hande moet kry vir wanneer jy hier is, ook blerrie lekker). Tyren van 5FM het vanoggend op FB gese sy koffie met ‘n peanut butter & jam broodjie is kak lekker – nou is dit al waaraan ek kan dink!

    Ek sien baie uit na Maandag oor ‘n week, maar ek wens nie die tyd verby nie – kan dit bewys deur die feit dat my week verbykruip.

Leave a Reply

